Vaken vid 09.11 gick upp 11.40!

2011-09-10 ★ 12:29:22
Jag har väl inte sovit lika mycket som jag hade hoppats på. Fortfarande lite trött. Men sova är sova och helgen är inte slut än! Jag sitter här, med håret i en snodd. Ska snart gå in i duchen och frächa till mig lite. Sen så ska jag vänta på Nathalie. Så ska vi köpa godis, jag har blivit godis beroende = inte bra. Man blir tjock, fast det är ju på sommaren man ska vara fin i kroppen så får väll träna i vår!

Nu är inlägget med skolan klar, lite längre ner.
För er som inte har sett det än! Eller som såg det igår, så har jag iaf lagt upp mer bilder i det inlägget idag!

Nu lägger jag upp bilderna på höstarna, mest på Hadji då eftersom han är min bebis! Men en eller 2 bilder på Shaini kanske. Haha! Jag är ingen mästerfotograf men fota kan jag!

Hadji ♥ ♥ ♥










Shaini ♥







Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, det är ju rätt så ondödigt att du tränar till våren och har snygg kropp på sommaren, om du vill ha bra kropp året runt är det kanske bra att börja träna på en gång annars blir det ju att man förskuter det hela tiden! (;

2011-09-10 @ 14:30:03
URL: http://someoneamanda.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0