Trött som alltid..

2011-09-07 ★ 14:48:21

Igår vaknade jag vid 06.00 för att packa, göra mig iordning för att sedan cykla iväg till stationen vid 07.00. Och japp, jag va ute och cyklade vid 07.00 på morgonen. I humletorp va det, humm hur ska jag förklara.. BLÖTT! Jag gick och la mig vid 12. festens mittpukt. Men va så j'vla trött. sry.
Idag åkte vi hem vid 10.00. Sen tog jag och Anna bussen 11.15 hem till krillehöla. Har precis kommit hem från stan efter att ha fixat mitt kort till visa & busskort. - ser ut som ett peddo!!! Har ätit med mammi och så fick jag en bok till skolan. tack ♥ Köpte även ett naglack nere på Lindex. Ett som stärker naglarna, vill ju inte att dom ska gå av nu när dom har blivit så långa! :D








Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0