Tillbaka från Nathalie.

2011-09-24 ★ 23:30:50
Påvägen mot Nathalie gick vi direkt till Maxi för att köpa "läppbalsam" till mig, blev med smak av mjölk och honung. Va nu det ska vara bra för. Sen gjorde vi iordning färgen till Amanda och sen klafsade jag ner det i hennes hår, medans det värkte så kom fingerfärdiga Sofia fram. Så målade allas naglar, mina med idag faktiskt. Och det var bara dom jag tog kort på, Amandas och Nathalies kanske kommer imorgon. Om jag orkar för hela dagen imorgon blir att packa för flytten! Flytten till Karlstad i en vecka. Taggad i bött! Men kommer sakna min kisse, ska in till stan på torsdag för då har jag en tid hus vårdcentralen med min handled och så ska jag försöka få en klipptid. Och på Fredag blir det Södermalmsskolan (där jag gick förskolan-9:an) Så kul att komma dit igen. Men nu ska jag natta mig själv och katten! Godnatt!







Måste bara visa bilder sedan förut. Gick ut på balkongen och världens finaste himmel.
Sverige är allt bra iaf!









Kommentarer
Postat av: E

sv; åh men tack snälla! du är fin :)

2011-09-25 @ 00:03:14
URL: http://elleneliza.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv: Haha ja, ignorera mitt fula face :D



Coola naglar! :D

2011-09-25 @ 10:13:49
URL: http://rebeckasphotos.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0