Stressig dag!

2011-09-08 ★ 21:37:04
Här sitter jag nu och knappar på datorn så naglacket ska torka snabbare!
Idag vaknade jag lite senare än jag skulle, så skyndede mig och cyklade ner till stationen! Men tåg fan va inställs så vi fick åka ett annat tåg, sen va skoldagen lugn. Till jag kom på att jag va tvungen att åka hem själv eftersom alla andra hade gått, det är inget preblem med det förutom att jag inte vet vilka bussar som går till stan från skolan! Men hem kom jag, och när jag satt på bussen så sa chaffören att den skulle direkt till degerfors. Ja skönt! Då åker jag till hästarna direkt, och det gjorde jag. Jag gjorde iordning, sen red jag 2 hästar. Till stationen igen för att hämta cykeln, äta, duscha och här är vi nu. Ska sova för imorgon blir det upp tidigt som vanligt igen, skönt att det är fredag! Och imorgon ska jag nog ha med mig kameran till skolan och ta kort på den, sen ska jag och systemis vidare till stallet, förhoppningsvis kommer det mycket bilder imorgon alltså! :)




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0