Ska man inte sova på natten?

2011-09-27 ★ 13:05:28
Igår gick vi och la oss i en varsin säng klockan 1 ca. Så knackar det på dörren, jag sprang upp för jag blev rädd och trodde nathalie bråkade med mig, men det visade sig att hon också va uppe och sprang! Robin hade knackat på, så då kunde man inte sova, och så blev det att vi inte sov nått alls. Så nu har jag mentors tid. Allså göra vad man vill på internet tid. Men jag somnar snart, så får se om jag orkar mig hem. Men jo det måste jag för jag har ju en katt och sköta, kommer mer inlägg eller nått sen.

Sitter i grupprummet med dom här 3!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gammla bilder, ILLA Sofia !

2011-09-27 @ 13:35:04
URL: http://zaraghasse.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0