Sista lektionen!

2011-09-09 ★ 12:45:42
Siter i "rasthallen" kom precis från lunchen. Innan det har jag powerwalkat 3km! För att kolla pulsen och så - idrotten. Det är bara en lektion kvar nu, sen ska jag åka hem. Det blir 15 över 3 bussen hem och di 20 över 4 bussen direkt till Björneborg. För att rida båda Hadji och Shaini. Ska ta 1 timmmes pass i padocken med båda. Lång dag, men det är faktiskt värt det! Sen ska jag äta pizza, mycket viktig information från mamma.

Det va så jobbigt i morse. Hade drömt hela dagen på natten! Drömde att jag gick till skolan, red och åt pizza på kvällen. Så vaknar jag idag och det första mamma säger är - ikväll äter vi pizza, jag jobbar till 6 ikväll!

Vill verkligen bara komma hem nu och sova. Att pendla är skitjobbigt! Den 26 - 4 okt ska jag och Nathalie bo i Mats lägenhet. Han ska till Spanien så det blir najjjjs!
Kameran är med till skolan så det kommer bilder från skolan och hästarna ikväll!



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0