Pendling till Karlstad cykel till björneborg!

2011-09-04 ★ 21:43:01
Japp, idag cyklade jag till hästen. Helt sjukt jobbigt! Sen red, cyklade hem och cyklade upp till mcdonalds ♥ - jag hade förtjänat det!
Imorgon börjar skolan igen, kanske inte har sakt att jag har börjat Klara i karlstad? Jo så ligger det till iaf. Och pendlingen suger kraften ut mig som ett oboy glas! (försökte få till ett bra talesätt).
Men upp igen, och på Tisdag blir det att sova kvar i Nathalies lägenhet. Yeah!







Japp Sofia va ute i trädgården med systemkamren. Och så ska det bli framöver. Har nog bestämt mig för att allt ska bort och börja om från nytt. Eller inte, mitt livs största beslut! ;-)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0