LIKA??

2011-09-21 ★ 21:01:01
Kan det vara så att jag har fått tillbaka min vanliga hårfärg??? :D
Tittade på ett gammalt kort idag, ett på när jag inte hade färgat håret (tror jag) och färgen är skit lika! Jag blev happy och tog kort och det gjorde dagen nästan! Slipper man färga håret!
Åkte hem med Sanna vid 15 över 3. Sen direkt till stallet. Men på bussen hen, vi hade precis åkt ut karlstad kändes det som jag hade fått mens. PANIK! Men det hade jag inte. Red i skogen och allt va skitmysigt, förutom att jag fick cp ryck. Det va skit läskigt eftersom jag minndes inte efteråt att jag hade gjort det och så blev jag gråtfärdig. Tror jag grät, men satt och skaka för att jag va så jävla piss of. Sjuk känsla. Men den gick över efter  några sekunder! Hoppade av bussen vid stationen och trampade hemåt med cykeln. Här är vi nu.

Måste bara säga att jag längtar as mycket till helgen, spökkväll med godia och kebeb!!! Skolan är så sjukt rolig med mina tjejer Nathalie och Sanna!! Och Annis som är min tågluffar kompis, ni är toppen! :)






Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0