Kattvakt!

2011-09-25 ★ 21:34:30
Katten är nyfiken på oss och speciellt på Nathalies kanin. Nu är vi änkligen framme och kommer stanna här tills torsdag nästa vecka. Alltså 1 vecka och 5 dagar. Katten behöver oss. Har gratis internet i lägenheten så kommer kunna blogga som vanligt. Imorgon börjar vi 11 och slutar 4. Då blir det ner till stan direkt! Imorgon får jag mitt egna rum för nu är mats här. Ska bli så gött att få iordning allt! Imorgon ska jag gå och ta kort på lägenheten och området så då får ni nya bilder. Nu kommer det bilder på Samuel från igår!

Min snygga väst och mina mysiga vantar! Perfekt för i vinter!





Kommentarer
Postat av: Nathalie

SÖT ! :D

2011-09-26 @ 12:43:07
URL: http://Zaraghasse.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0