Karlstad fynd!

2011-09-24 ★ 16:45:26
Nu är jag hemma från Karlstad. Blev 2 par skor. Sånna jag ville a i både svart och brunt. Kunde inte bestämma mig. Men mamma hittade 4 par skor och amanda 3, så mamma köpte alli hopp! Ni skulle se försäljarens min när vi langa upp 9 par skor på disken. haha hennes face! Sen blev det ingen shopping lycka mer fölr mig. Men på måndag ska jag ner och köpa ett blått linne. Men mamma kom på att det dom hade en pälsväst hemma i affären, så hon ringde Elisabet och bad henne köpa med den så jag fick prova. Och det gjorde hon, DEN PASSA! Stolt ägare till en pälsväst nu! + att jag fick en tröja av mamma när jag kom hem! Så det vart bra grejer för mig idag, lycklig tjej. Donken glass fick jag på vägen hem också! Delar upp bilderna från KD i 2 inlägg. Men här kommer bilder på mina älskade, nyinköpta ägodelar!







Har precis spräjat dom med "hålla länge spräj" så snart är dom redo för en promenad!













Kommentarer
Postat av: elin

du som är fin!!

2011-09-25 @ 01:38:33
URL: http://elinkarfstedt.blogg.se/
Postat av: alice

Du är så snygg tjejen! och den där pälsvästen kommer jag beslagta ifrån dig! :D

2011-09-25 @ 17:33:57
URL: http://alicejernberg.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0