Humletorp imorgon.

2011-09-05 ★ 20:40:37
Imorgon bär det av till Humletorp. Ingen aning om vad det är eller vart det ligger. Sätter mig på bussen och åker med bara. Kom hem kvart över fem idag. Måndagar blir jobbiga från idag och 3 år framåt. Helt slut, så nu ska jag packa tills imorgon, duscha och son sova. För imorgon ska jag med 07.51 tåget till karlstad. Då vanliga människor fortfarande ligger och sover. Kom precis hem från maxi, har handlat godis remar och vitamin dryck till bussresan imorgon. Det är nog bara det jag behöver. Har inte bestämt mig om jag vågar ta med systemkameran till Humletorp eller inte. Vi får väl se! Tog kort på mina 3 datorer, det är så kul och se storleks skillnaden på dom.


Min HP pavilion widescreen


Min Lenevo (skoldator)


Och Min pytte lilla Acer!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0