Hemma tidigare än jag trodde!

2011-09-15 ★ 17:21:57
För det första måste jag ut och fota snart för nu lägger jag ju bara ut bilder på mina kläder!
Åkte in till stan med sanna, vi skule fika. Nathalie kom efter med cykel. Men så köpte jag en ostburgare. 2 faktiskt. Sen va det slut på glass på donkan. Alltså ett tecken på att jag inte ska börja äta godis, glass och dricka igen. Så nepp, det ska jag inte! Sitter och lyssnar på musik med mobilen, har inte orkat logga in på spotify än. Sen ska jag måla naglarna, duscha, ansiksmask sånna tjej grejer. Välja kläder inför imorgon och packa gympa kläder. Jag åkte iaf 15:41 tåget hem med Anna och Andreas isf för bussen. Skönt att komma hem tidigt!










Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0