Hemma från en lång dag!

2011-09-09 ★ 21:08:33
Nu är jag äntligen hemma igen! Sjukt lång dag. Upp vid halv 7, cykla iväg vid halv 8. Den vanliga rutinen. Åka tåg, åka buss till skolan. Ha lektioner, åka buss från skolan till station och sen ta en buss från stationen till Kristinehamn. Sen åka direkt från stationen till björneborg. Rida och gjöra iordning åt 2 hästar. Vänta på att mamma ska hämta en, äta mat. Sen åka till Stationen igen för att cykla hem på cykeln. Är där börjar verkligheten igen.
Höll på att somna i bussen hem från karlstad! Nu kanske jag ska vara med Nathalie sen. Om jag inte somnar, och att somna är en stor risk idag!

Stationen klockan 07.40 på morgonen!






Skolan där jag håller till om dagarna!







Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0