Hemma efter en tur i Kristinehamn!

2011-09-28 ★ 17:29:34
Har precis varit hemma i Kristinehamn, där åt jag Thai mat med mamma och mormor & Samuel. Sen åkte vi hem så jag fick mysa lite med Smilla. Sen åkte vill till vårdcentralen, ska ska få äta piller 3 gånger om dagen i 10 dagar. Och inte använda armen om jag får ont. Så om det inte blir bra efter det så ska dom göra någon konstig undersökning. jag ska föresten och röntga den nån dag.
Skönt att vara hemma i Karlstad nu. Hoppas vi gör något kul ikväll. Orkar inte ha tråkigt, fasten jag är trött som en APA.

Var även och hämtade ut ID kortet. Såhär!


Fick ett armband av mamma som reprensenterar Rosa Bandet också.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kom på nått kul då innan ja somar på min sida av soffan !

2011-09-28 @ 17:48:20
URL: http://Zaraghasse.devote.se
Postat av: Emely

fin du är då!

2011-09-28 @ 17:52:33
URL: http://eemelyy.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0