Handikappad!!

2011-09-21 ★ 20:54:13
Va hos skolsköterska idag. Det där med handleden och att Hadji sparkade mig för 2 år sedan. På sjukhuset sa dom att det va en broskknöl, och nu säger skolsköterskan att det en slemsäck. Låter äkligt jag vet, men jag har den i mig! Ska iaf få gå med handleds skyddet varje dag och sova med det på natten. Så ska vi kontakta vårdcentralen i Kristinehamn så dom får titta på den, så får vi se om jag skickas vidare eller hur dom gör. Bilder på mitt as snygga fasion handleds skydd. Helt inne och snygga färger, not!!

Är ju väldigt handikapp då eftersom det gör skitont när jag rör den utan skyddet, allt från att skriva i datorn, skriva med penna, bära saker och rida speciellt! Men det är värt det, slipper jag gå runt och vara missfoster! :D








Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0