Fint i rummet nu!

2011-09-11 ★ 19:15:33
Jag har inte hunnit bloggat nått idag för jag har städat och damsugit rummet! Slängt massa saker och ländsat i lådorna! Ska bara domtorka och fixa i garderoben men det orkar jag inte idag! Jag har tvättat alla armband med tandkräm! Riktigt bra om dom har tappat glansen! ;)
Har precis kommit hem från pappa, va där och hälsade på en stund. Så nu ska jag kolla på Brides mate eller hur man skriver. Sen sova!

Kan ju bara säga att jag har haft panik dom senaste måndaderna eftersom jag inte visste vart mitt gul var. Så tog jag till mig mod och frågade mamma vart dom va.
- Jamen dom har jag! Hade dom i en hylla son städade jag ner dom i en låda. Varsegod!
Å tack gode gud. Det va 2 gultringar, en med en vit jätte liten sten i. Diamant! Och 2 halsband, ett hjärta och en med en pärla i.




Alla fejk smycken är bortkastade, här hänger snö of sweden och Filippa.K och Thomas Sabo armbanden.

 
Det samma med örhängena, har bor snö of swenden och Chanel örhängena!


Halsbanden är det samma, Thomas Sabo, snö of sweden, Miss dee, Pilgrim och Gemini.


Och väskorna, Guess.




Ett problem för mig är vart jag ska lägga min naglack! Har 40 i korgen på bilder, men alla fick inte plats så nu ligger dom i min säng. Ohjälp!



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0