Egendesignade naglar!

2011-09-15 ★ 20:12:20
Jag älskar allt som har med skönhet att göra. + kläder och smycket. Börjar likna min mamma, lite värre till och med! Lovade iaf Nathalie att jag skulle lägga upp bilder på bloggen om hur naglarna blev. Hon ringde nämligen och pratade med mig när jag skulle bestämma hur dom skulle se ut. Här är resultatet! Tack Amanda som tog sig tid och fotade. Och ja, jag har gjort båda händerna själv. Höger är lite svår faktiskt! ;)
Ska måla Amandas, Mammas och Nathalies naglar snart. Vare sig dom vill eller inte. Men det vill ni nog? Det är ju stilrent! :)

Dom är inte riktigt klara än som det kanske syns, ska småputsa lite och ta bort färgen vid nagelbanden!





Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0