You know i say?

2011-10-21 ★ 21:39:43
Sitter i soffan i mitt rum och Nathalie och Amanda är inne på hennes rum. Vet inte varför, det bara blev så. Amanda och jag har precis kollat runt på youtube och sjungit lite, närverna börjar komma inför karaoke sjungandet på Birka! Ska nog beställa hem ett par skor från nelly.se och se hur dom ser ut på. Ett par bruna "vardagsskor" med 13,5 cm klack! Ska allderles strax gå ner och träna Zumba med Amanda och Nathis skule visst ta kort, humm fult!
Länktar så sjuk mycket till imorgon när flickorna ska komma hit och ha en mysig (Paranomal aktivity) -?  kväll!

"Dagens" kommer här! Amanda tog kortet med min systemkamra, så jag skiter helt och hållet i web bilder, kom ju på att jag har en system så vad ska jag ha och göra med en gamal webkamra till?!





Randig tröja-Lindex
skärp-Lindex
Jeans-Lindex
Jacka-Lindex 599sek

Ring-Lindex 79,50sek

Skor-Skopunkten

Kommentarer
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! Missa inte chansen att synas inför ca 1000 besökare, Lycka till! :)



2011-10-22 @ 10:35:24
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Jonnie

japps, man får väl helt enkelt fortsätta vänta på appen haha

2011-10-22 @ 17:56:59
URL: http://www.Alwaysfabulous.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0