Sover hos pappa!

2011-10-09 ★ 15:47:18
Ett livsteckan från mig! Hej. Idag vaknade jag 5 gånger, först av att Samuel kom in och frågade om jag kunde vara barnvakt, sen kom mamma och tjatde om att jag skulle gå upp för att jag SKULLE passa honom. Som tur var var Amanda hemma också, så vi satte på oss kläderna, drog fram cyklarna och trampade iväg mot maxi. Det gick ju inte så vidare fort för Samuel kan man säga.. På vägen dit mötte vi Nathalie som gjorde oss sällskap under cykel turen. Vi gick till Maxi och köte glass, godis och bullar. Sen vidare till en lekpark. Pappa ringde förut så ska övernatta där idag, får se hur jag mår imorgon om det blir någon skola, men det gör det absolut inte bättre över att rida eller vara ute på cykeltur. Men vad ska man göra, man blir ju tvingad.
Började kämpa lite på headerna förut, men är inte nöjd med bilderna. Så ska försöka fixa det alderless strax. När jag orkar fixa mig alltså. 2 olika outfits mer vill jag ha och lite mer i svartvitt.


Har inga bilder på Amandas dator som jag skriver ifrån, så rotade fram 4 favoritbilder som är tagna från min balkong! Såhär kommer det nog inte se ut över sverige något mer iår. Så får njuta av dom vackra bilderna jag har i mitt huvud.







Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0