Söndag 11.41

2011-10-16 ★ 11:41:53
Sista dagen att sova på och jag gick upp vid 10. Men då la jag mig 11 igår. Just nu sitter jag och lyssnar på spotify, ska tjecka FB och sen göra mig iordning för att cykla till maxi och köpa mat. Efter det ska jag träna, kanske ta en promenad efter Zumban. Eller inte, har huvudvärk och imorgon blir det upp tidigt för att åka till skolan igen!
Ska någ gå ut och fota lite med kamran sen, ska höra om Amanda ska med. Kanske kommer bilder sen om jag orkar mig ut, Ha det!





Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

sv: Superskoj att du är med i "dagens cooling", jag hör av mig när vinnaren är utsedd! =)

2011-10-16 @ 13:01:03
URL: http://emmellys.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0