Sådär lagomt glad!

2011-10-19 ★ 08:15:29
Jag vaknade vid 7, tänkte inte på att klockan va 7, eller jag tänkte inte längre än så också. Men jag gick upp och gjorde mig iordning. Vid 20 i 8 skrev jag till Anna.
Åker 5 över 8 bussen.
Anna - Varför då? Vi börjar ju halv 11.

Jag blev humm låt säga trött. Jag va bered på att åka ner till stationen då jag jag tackar Anna för att hon sa det! Så det blir en timma för att blogga och checka facebook. Sover hos pappa så jag hade redan packat med vilka kläder jag ska ha. Så allt det va klart, men nu ska jag sluta klaga och tänka på allt roligt jag ska ha i skolan ist! Sen åker jag hem 15 över 2 eller vad det blir, och hoppar på tidigaste bussen till hästen. Hoppas han sköter sig idag! Här kommer bilder på "Dagens". Det är sista dagen annan webcamran går ut, så sen ska jag försöka att få hem något där det inte står cyberLink eller nån sån skit på!
Ha en bra dag alla!






Det fick bli en lätt fläta för att visa örhängena. Snyggt och stilrent!


Jeans : Lindex från förra året
Linne : Lindex 69,50sek
Skärp : Lindex 99sek
Poncho : Gina

Halsband : Lindex från förra året
Örhängen : Chanel

Kommentarer
Postat av: amanda

poncho*

jätte fin outfit

2011-10-19 @ 10:50:41
URL: http://amandairenes.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0