Plain Jane

2011-10-24 ★ 09:56:09
Igår efter jag hade kollat på Plain Jane, när alla får en makeover ville jag också ha en. Det blev inte så mycket skillnad dock. Noppade ögenbrynen och hade ansiktsmask x2. Ska färga håret idag till blonda slingor antar jag. Så får vi se om jag tappar håret eller inte. Jag spenderar natten i Karlstad idag hos Nathalie. Efter skolan ska vi ner på stan och köpa hårfärg, hem och färga.
Imorgon ska Amanda komma direkt efter hon slutar så ska vi ner och äta subway! Har 10kr rabatt. Yey! Nathalie ska nog med och kanske Sanna, så det ska bli mysigt. Kamran är med till skolan så kommer bilder på "dagens" senare ikväll. Ha det bra sålänge!

STOR BILDBRIST! SRY! SKA GÅ UT OCH TA KORT SEN!

Vill du ha mer besökare? Klicka här
http://www.bloggriket.se/

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0