Plain Jane 2 Hårfärg!

2011-10-24 ★ 20:08:24
Spenderar natten hos Nathalie! Förut va vi nere på stan och köpte hårfärg, naturgodis och julmust! Är inne i värsta julstämningen här! Nathalie la i slingor i mitt hår, DET RAMLADE INTE AV!
Tycker inte att det syns någon skillnad tyvärr. I veckan har jag, Sanna och Nathis bestämt att vi ska ha en spa kväll! Fast det ska Nathis och jag ha idag med! Amanda kommer imorgon vid 4, så då ska jag, Sanna (kanske) Nathalie och Amanda gå och äta på Subway, har aldrig ätit där och har rabatt på 10 kr så det ska bli kul att prova! Kamran ska med så det kommer bilder, dock så funkar inte internet hemma i kristinehamn så kan inte blogga hemifrån. Suck..

INNAN


UNDER FÄRGNINGEN


EFTER



Som ni ser blev det inte någon värst skillnad.
Vill du ha mer besökare tryck här ---> http://www.bloggriket.se/

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Hej igen!



Det var jättesvårt (som alltid) att välja ut endast en av alla coola bloggar som anmälde sig till Dagens Cooling men nu har jag gjort det! Kika in och se om det blev du, annars kommer det att komma en ny chans lite längre fram!



Ha en fin fortsatt måndagskväll! =)

2011-10-24 @ 21:51:24
URL: http://emmellys.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0