"Nya" nagelmodet.

2011-10-21 ★ 09:41:50
Sitter i skolan, åkte 10 över 8 tåget idag och vi han i tid, det är så skönt att få sova 20 min extra! det gör mycket i längden, den ska jag åka direkt till hästen efter skolan. Ska nog rida en sväng. Men jag ska sluta rida honom på fredagar i en månad och sen komma tillbaka för på fredagar vill jag bara hem. Man är så trött efter en hel veckas pendling och har så lite tid till honom då. Ska pausa och se om jag får tillbaka suget efter att få komma dit igen.

Jag kanske har sakt att det "nya" nagelmodet är varannan i olika färger eller alla i blått och en i silver tex?
Fixade lite igår med mina naglar men jag gillar ju och fixa till dom lite mer än bara en färg.
Som grund har jag en "sekund nail" från Isadora ca 80sek och den silvriga färgen är från depend ca 30sek från Lindex.









foto:mamma

Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Härligt! :) det är bara bra med mig :)

Vad händer hos dig då? :)



Ha en bra fredag.

Kram

2011-10-21 @ 10:29:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: a

ha en bra fredag :D

2011-10-21 @ 19:53:45
URL: http://amiiofsweden.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0