Nya inköp för dagen!

2011-10-20 ★ 17:01:08
Har precis satt på datorn och satt mig i soffan. Har många planer framför mig idag. Ska måla naglarna, träna, duscha och träffa Nathalie och Sanna! Måla naglarna blir det nog först. Ska måla dom i "nageltränden" och hur den kommer se ut i vinter. Så lägger upp bilder på det senare ikväll eller imorgon i skolan. Enligt Isadora alltså!

Cyklade ner till mamma när jag kom hem! Kollade runt lite och fick med mig 2 saker hem, en skepparkavaj (jacka) som jag verkligen ville ha! Och ett spontan köp = en ring! Supernöjd över köpen och jag ska ha det imorgon! Tod bild på det, känner också att jag börjar använda web kamran för mycket så systemkamran får nog vara med imorgon och på lördag.

När barnbidraget kommer ska jag köpa en väska, orkar inte ha min fula Klara väska längre. Ska ha en svart eller brun i nån portfölj liknande typ. Här kommer bilder från dagens inköp!





"Jackan" färgen på den är mörk, åt marinblå hållet. Det är en kort typ på den och as snygg till allt! Den kostade 799sek med 200% rabatt. Alltså 599sek! Helt klart ett bra köp!


Ringen har dock inte kommit ut i affären i Kristinehamn än. Men imorgon ska den ut! (21/10) Den finns i silver, gult och blå/grön. Alla färger va skit snygga men silver passade mig eftersom den glittrar mest! Den är rätt stor på handen så den syns! 79,50sek för den här godingen och det är helt klart värt det också!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0