Ny header!

2011-10-20 ★ 09:28:25


Sitter på Samhälls lektionen och lyssnar på när Björn pratar om FN. Äter frukost också, torkade bananer, 3 korvbröd och en festis! Slutar 2 idag, så åker jag hem så tidigt jag kan och trampar ner till Lindex när jag kommer hem. Känske hjälper till lite där nere, det va länge sen nu. Så ska jag leta efter en jacka och en polo tröja! Vill ha en ny väska också så ska nog köpa en. Har sett en som jag tycker är snygg!

Har gjort en ny header, vet inte om den har kommit upp men mallen är sparad och klar. Så den kommer nog upp vilken sekund som helst! Jag gjorde den hela själv! La in den också, Amanda satt ju bredvid och kollade så jag gjorde rätt och det gjorde jag ju! Så nu kan jag lägga fixa bloggen själv! Bytte även textstil på rubrikerna, färg på rubriken och en ny bakgrundbild!

Ska ta kort på "dagens" senare.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0