Något så vackert..

2011-10-31 ★ 21:57:13
Här sitter jag i fotöljen ännu en gång, kollar run tpå bloggar och facebook. Mitt största problem just nu är att jag måste duscha och ta bort sminket. Spotify listan spelar och jag har det allmänt bra i min fotölj.
Imorgon ska jag hinna med mycket, varför är det alltid så när man ska bort tidigt dan efter? Jo så sant så, turen med Birka Paradise är nära nu! Imorgon ska jag upp och handla, fyra pappa, vara barnvakt. Imorgon ska jag nämligen hem vid halv 9 för att hämta Samuel då mamma och Fred jobbar. Sen ska jag ner till stan vid 1 och äta lunch. Kolla lite mer på Lindex, och sen ska Samuel klippa sig. Senare imorogn kommer Nathis och sover över så det blir körigt. Måste städa lite i mitt hus också. Oh hej hjälp mig!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0