INTERNET!

2011-10-30 ★ 20:21:04
Har inte bloggat på 2 dagar, just för att vi inte har fått igång internet hos mamma än. Så sover hos pappa idag, och det är den enda anledningen till att jag kan blogga just nu. Idag gick jag och Nathalie ner till stationen för att möta Alice som kom hem idag. Hela helgen har jag tillbringat med att ligga på mitt rum i min säng med TV:n på. Men idag ändrade jag mig lite och gick ner och kollade på TV ist.

Imorgon ska jag gå ner till Lindex, HALVA REA PRISET! Har inte med mig något ombyte så det får bli samma kläder som idag, men det va riktigt gulligt så det gör inget! Just nu ska jag bara skriva klart dom sista raderna och sen gå och träna på solo dången. Börjar pirra lite i magen inför Birka!
Skjorta:Lindex
Jeans:Lindex

Skärp:Lindex
Skor:Skopunkten

Enkelt och snyggt!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0