I was born to tell you, i love you..

2011-10-05 ★ 20:06:01
Jag hade ponnyn i över lite mer än en månad, och dt är det ända jag känner saknas i mitt liv. Jag fattar inte hur jag kunde låta honom gå så lätt. ng och Dum? Gjorde jag kanske det rätta för dom i det tillfället, men för oss? Jag saknar honom varje dag, hela oret om! Känslan att jag kan få honom igen är något obeskrivligt. Speciellt när jag vet att jag inte kan..
1 och ett halv år kvar, då är jag 18. Börjar spara till honom nu, och den 26 maj 2013 åker jag och hämtar honom. Det kan jag svära på! Det värsta är attjag saknar honom så mycket så jag kan gråta, men tror ínte att det är någon som fattar att jag är heöt hjälplös i den sitsen jag är i nu. Vissa tycker väll att jag är töntig, men ni vet väl själv hur det är och älska någon? Man kan ha samma känslor för ett djur.

Cause I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight

And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home

han heter Wickewire och är en liten c -ponny. 1.35 hög och världens bästa häst!





 

Jag älskar verkligen Hadji, men det finns ingen som kan mäta sig i den kärleken jag har till Wicke. tyvärr..

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0