Hemma igen

2011-10-03 ★ 18:41:40
har precis packat upp väskan, slagit på datorn och sätt mig i soffan. Fredrik hämtade mig på stationen, vi slängde in cykeln i baksätet så jag slapp cykla hem också. Och nu väntar jag på mat som Fredrik gör iordning där nere. Dom har saknat mig!
Och inte nog med det, jag kommer upp på rummet och jag har en nybäddad säng, städat rum och alla kläder ligger i ordning. Smilla skrek åt mig när jag kom bara, hon ser det nog som otrogenhet. Hon kommer över det, hon kan ju inte lämna mig precis.
Medans jag väntar på köttfärsås och pasta så bloggar jag lite, räknade ut att jag tänker göra 3 stycken nu på raken.

Outfiten från efter skolan/bussen hem!






Och dom svarta klack skorna till detta!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0