Halloween

2011-10-13 ★ 10:02:13
Medans jag sitter här och lyssnar på fröken när han pratar om samhäll, så redigerar jag bilder på http://picnik.com . En supersida att redigera på, prova det!
Sen när jag kommer hem ska jag nog träna, om jag orkar. Antar att det blir datorn eller något sånt. Försöker tvinga med Amanda upp till Netto också för där har dom brända mandlar i lösvikt och jag måste verkligen ha brända mandlar idag! Idag har vi nån klä sig fint dag i skolan, och imorgon mjukis dag! Har inte haft på mig mjukiskläder i skolan på åratal! Sen är det helg och jag länktar efter det! Snart är det halloween också, då ska vi sova i skolan. Men men måste vara utklädd, fast det är ju inga problem för mig! Denhär bilden tod jag innan skolan. HAHAHA! - läskigt skratt!
Men här kommer iaf mina fina redigerade bilder!



Och lite mer seriösa bilder, ni har säkert sett dom förut men inte såhär!








Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-10-13 @ 15:10:19
URL: http://moonzanna.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0