"Dagens"

2011-10-27 ★ 18:55:52
Åkte till skolan, kom inte försent som jag försökte lura Sanna med. haha. Spenderar natten hos Nathalie inatt med, det ska bli kul! Är så skönt att vara här. Har nog bestämmt mig för att skicka efter en vit IPhone. Eftersom min HTC har laggat 3 gånger idag. 1 gång fick jag ta ur batteriet. Efter skolan åkte jag, Sanna och Nathalie hem till Nathis lägenhet så Sanna fick se. Sen tog vi en buss in till stan och gick till Subway och väntade på Philip. Gott! Sen åkte Sanna, Philip skulle packa för imorgon drar han till ThaiLand! Fusk! Men Nathalie och jag tog en shopping sväng, jag som inte skulle shoppa någon den här veckan och nu vill jag ha tusen saker! Haha sofia och shopping. Skrev en sammansättning om dagen här och här får ni "dagens". Ha det bra sålänge!







Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0