4,5 timme kvar till LOV!

2011-10-28 ★ 09:28:00
Har historia, borde egentligen läsa på om Franska revolutionen men har ju förhör efter lovet så jag kan plugga när jag har tråkigt någon dag hemma! Iaf så är det lov efter idag! Vid 2 börjar lovet! Då hoppar jag på bussen hem till kristinehamn vid 15 över, tar bussen 11 över direkt till Björneborg. Rider, Hem, sminka om mig och försöka hitta någon skräck film. Eftersom jag och Nathalie och Amanda ska klä ut oss och kolla på film! Läskigt ska det bli!

Idag när jag kommer hem ska jag prata med Fredrik om IPhone. Vill nämligen ha en nu så ska be honom hitta en bra! Vill ha en Vit för då ska min och Nathalies bli kära! Kommer dock ta den på avbetalning så får se hur länge jag måste bestala den. Tror nämligen att den vita äör illigare, det är iaf vad jag har hört. Men det kommer säkert att lösa sig, Fredrik är bra så sånt! Ha det bra sålänge!





Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0