Varför är du molnet som skymmer min sol?

2011-11-04 ★ 23:01:22
Vaknade ca 11. Gick ner och kollade på tv tills kvart i 2. Då kom jag på att jag skulle med bussen 20 över. Så då åkte jag till stallet, Fanny var med. Det var riktigt trevligt men dock var inte hästen lika trevlig idag. Gick inte alls bra i början men i slutet skärpte han sig. Allt går om man blir riktigt arg! Så när jag hoppade av kände jag mig inge bra! Snuvig, ont i huvudet allt det där som visar på förkylning! Jag har precis duschat och ska snart gå ner och sätta på en kopp te. Vill verkligen inte bli sjuk lagomt till den efterlänktade tjejkvällen!
Mer bilder sedan Birka kommer imorgon, som utlovat!
Härliga sommarbilder på hästen!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0