Bildbomb, precis som det ska vara!

2011-11-03 ★ 22:17:24
Sitter i min soffa, där jag alltid sitter bäst. Kom hem för ca 30 min sedan. Ska hoppa in i duschen och sätta på TV:n. Imorgon ska jag upp rätt tidigt. För 20 över bär det av mot Hadji med Fanny och Amanda.

Visste ni att man ställde om klockan när man kom till Finland? Okej, det visste inte vi tre superblondiner iaf. Så vi gick upp halv 6 och trodde klockan va halv 9. Så kom vi upp till Frukosten och det va stängt. Jag tyckte det var lite konstigt eftersom den öppnar 7. Så vi åt frulle, och upp och la oss och vaknade 1. Jag hatar att sova bort dagarna sådär! Men det gjorde vi. Tänker inte skriva så mycket mer, lägger upp dom bilderna jag tog. Kommer nog mer imorgon, för jag ska sno bilder från Amanda också. Enjoy bilderna!








Amanda, Nathalie och jag på morgonen vid stationen. Även outfit nr.1, dom kläderna jag åkte med till Birka. Lindex hela köret!


Samuel har väntat, och frågat varje dag när vi skulle åka. Självklart stod han på plats i tid med resväskan packad och klar!


Jag och Nathalie, tog kort på oss från en spegel i taket. Precis utanför våran hytt.


Vi körde på med egen hytt! Nr 7005 på våning 7. Inget förster men en jäkla stor spegel fick vi!


Ett ombyte senare var vi påväg upp till tionde våningen för disco! Allt Lindex även här.








Vi hittade upp till discot, dock var det svårt att hoppa runt med våra 10cm klackar!




Jag brukar alltid få med mig ett Snö of sweden smycke hem, men dethär gången bytte jag det mot något annat. Vad jag skulle ha behöft är en väska jag kan ha till skolan med dator och allt. Men det blev en handväska från Puccini.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0