Jag är redo x100!

2011-07-20 ★ 16:12:50
Ni som har sett svampbob nån gång? Så springer han till jobet varje dag och sjunger, Jag är redo, Jag är redo. Och så hela vägen tills han kommer fram. Jag är iaf redo för att prata engelska hela dagen! Men jag kommer inte springa och sjunga att jag är det hela dan! Jag väntar på att Nathalie ska ringa när dom är i stan, då ska vi gå och äta något med dom engelska, sen ska vi hitta på nått som vi inte vet än. Ska försöka få med dom till Maxi för jag måste köpa mjölk, och förhoppnings vis vattenmelon! Men jag måste ha mat iaf. Korv kanske? men jaja. När jag kom hem skrek Smilla på mig, jag hade nämligen låst henne ute medans jag va i stallet, som protest för att hon måste gå ut ibland!

Pappa har änkligen kommit hem från Thai land idag, den 10 kommer Non - min lossas mamma. Det ska väl bli kul att träffa henne, nu när jag måste leva med henne. Måste jag lära mig att acceptera henne. Och det kommer jag nog ha lätt till. För jag är så sjukt glad över att pappa har träffat nån! Dom gifte sig nyss också, grattis till dom!






Ringen köpte jag i Polen när jag va där i mars, har aldrig använt den. Så idag blir det premiär!

puss&hej ♥

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0