halv blond och 2 timmar kvar innan jag åker!

2011-07-28 ★ 04:05:47
Förut va jag och Nathis uppe hos hennes mormor där Linda färgade håret på Nathalie (blonda slingor) Så la vi i en blond slinga i luggen, Men va fan! Ta slingar i hela hårat sa jag! Så nathis slingade mitt hår förut och det blev överaskande bra faktiskt!
Det är bara 1 timme kvar tills vi ska äta frukost, och vid 6 åker vi. Som ni kanske förstår har jag dygnat hela natten. Spelat sims, packat och allt sånt kul.

Jag har ingen bra bild på håret, har inga bilder över huvud taget på bloggen just nu. Så får se vad jag har.

Jag kommer inte vara så aktiv som ni kanske förstår, eftersom vi inte har nån dator därnere. Men jag kommer gå till Internet cafe rätt ofta bara för att uppdatera lite. För eran skull!
Så holl tummarna för mig nu när jag ska flyga och så höres vi så fort jag kommer ner!



puss&hej ♥

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0