1 dag kvar!!

2011-07-26 ★ 22:59:39
En dag kvar sen åker Sofia & Nathalie till spanien!!! Helt sjukt vad nära det är, idag packade jag och allt!

Va på 30års kalas för min kusin Linda. På Loka Brunn, maten smakade bajs!
Sen åkte jag med Camilla hem, hon är 23 så vi är rätt jämngamla. Så vi pratade om en killa jag gillar, och försökte komma fram till nått bra. Det gick väl sådär. Men det är alltid bra att ha nån och prata med!
Imorgon blir det fullt upp för min del! Ner på stan, växla penagr, packa det sista, åkta till ölme, bära datorn och sån skit över till Nathalie. Vi ska dygna har hon fått för sig. Så dom som ska åka flygplan samtidigt som mig kommer bli störda. På något konstigt sätt låter jag när jag sover.
Amanda gjorde en inbakad fläta i halva mitt hår idag, för jag ville. Och ville vara fin.







puss&hej ♥

Kommentarer
Postat av: Emely

sv; det är du som är fin Sofia! och ha det toppen i Spanien nu!

2011-07-27 @ 09:23:33
URL: http://eemelyy.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0