Varit ute med Voffe.

2011-08-16 ★ 11:02:25
Igår la vi oss halv 3. Tidigt vi vet men vi la lanandet åt sidan och kollade på Bruno och Hjälp jag är en fisk ist. Jag vaknade 10 av att hunden stod och glodde på mig, så det va bara att gå upp och gå en sväng med honom. Jag gick hem, skulle hämta nyckeln för att komma in i huset sen. Meeeeen jag släppte hunden lös på gräsmattan i 10 min och sen gick jag igen. Dumhuvud!!!
Sen ska jag vara med älskade Nathalie och Alice! Det ska bli roligt för Alice flyttar till jönköping sen :-(
Ska göra nått med Pappa och Non också och så har jag nästan vänt rätt på dygnet! :-D


Bilden är ju inte sen idag då eftersom det är snö ute på bilden. Men såhär ful är han iaf! :-D

puss&hej ♥

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0