Varför får du mig alltid att gråta?

2011-08-26 ★ 22:18:04
Ja, ett försök gjort för att försöka få flytta till karlstad. Det gick ju sådär, jag började gråta och gick på långpromenad för att lugna mig. Blev inge lugnare men jag fick motion! Jag kommer tjata och tjata. Kommer iaf byta skola, sen ska jag väl pendla tills mamma fattar nått. Ska tjata hela tiden, det enda problemet är pengar. Som det inte är egenkligen, kan man jobba nån stans som 16 åring?
Jag hoppas iaf att jag kan komma nån vart och verkligen få flytta. Jag behöver det verkligen nu.

Imorgon ska jag upp vid 5, Wooo då blir det att åka och vara funktionär för CHPK. Jag ska dit så tidigt för att jag ska åka med Veronica och Nathalie. För Veronica ska tävla nämligen så vi måste hämta hästen innan. Orkar inte skriva mer, men jag kommer uppdatera om mina komflikter med mamma. Och ja, jag ska byta skola vilket som!


Blomma från Thailand.

Blomma från Thailand. (pappas bilder)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0