TAPPADE HÅRET!!

2011-08-10 ★ 13:43:35
Igår slingade nathis mitt hår, mest underhåret. Och det ramlade av!!! Massor! Fick panik och började gråta! Men det hade ni också gjort, fatta paniken i mig, helt sjukt!

Sofia - men nathalie, jag tappar ju håret, vad ska jag göra?!
nathalie - vet inte, jag ville bara lära mig sling hår, om jag inte hade velat lära mig skulle jag stoppat dig fattar du väl!

WAA!

Ni får snygga bilder, håret ramlade av när jag borstade. Så ett tips. Färga inte håret nor du har klor i det! Det ramlar bort!


Ja precis, tappar håret!

Ni ser ju..

hummff.

Resultatet efteråt blev iaf bra. Så nu ska jag nog inte färga på en vecka, SKOJA TYP ÅR!

puss&hej <3

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0