Sola, poolen, stranden, shoppa!

2011-08-09 ★ 15:31:12
Idag har jag inprencip bara leget på taket och solat. Och där ljög jag lite. Det blir sjukt varmt på takvåningen. Men jag solar rätt mycket och nu dom sista dagarna ska jag pressa ihjäl mig! Dock har jag börjat flagna bort! :-(
Senare ikväll ska vi ner mot stranden och köpa väskor! eller jag ska köpa 2 väskor och en plånbok hade jag tänkt. Har sett lite fina grejer. har precis varit i poolen, man måste ju njuta lite av dom sista dagarna nere i spanien, men nästa år åkter vi själva. jag och Nathalie alltså. Passa er då spaniorer!

Mitt hår har faktiskt blivit lite blondare, jag ska försöka att få det till sin varnliga färg igen. Så får vi ser hur det går. Blondare ska det bli iaf!



Jag orkar inte lägga upp en bild på hur det ser ut, men den här bilden är rätt ny. Dock syns det inte hur ljust det har blivit men det får vara bra för just den här stunden! :*

puss&hej <3

Ville bara säga att jag saknar min Smilla sjukt mycket, så måste lägga upp en bild på henne!! Dårlig bild men hon är supervacker. Saknar min Smilla!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0