Skoldag 2

2011-08-23 ★ 20:03:53
Ja idag va jag i skolan för andra dagen, imorgon börjar skolan på allvar. Och det ska bli bra, först tyckte jag skolan sög. Men vafan! Jag får utbildning och det är allt som räknas! Så slipper jag åka ifrån allt jag älskar här hemma! En skola är ju en skola lixom.
Jag gick hem vid 1 kanske, kollade lite på tv och sen åkte vi upp till mormors stuga i Haga. Sen kollade jag på Ice Age 3 för 5000 gången den här veckan med Samuel. Sen åkte jag ner till pressbyron för att köpa busskort, och åkte till pappa och åt mat och här sitter jag nu. Mer än såhär har jag inte varit med om idag, ville bara säga att jag ska ändra bloggen för jag är TRÖTT på den. För mycket blå. Vill ha den svartvit! :-)






Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0