Shopping i Spanien (Habaneras)

2011-08-09 ★ 17:29:08
Habaneras är ett jätte stort shoppingcenter i Torrevieja där jag och Nathis va 2 dagar i rad tror jag. Vecken vi kom hit. Vi ska dit med AC nån dag innan vi åker. Jag shoppade lite lagom, men det blev för rätt mycket pengar, men jag handlade kläder för vinter. Snyggt och praktiskt, dock får jag lämna kvar lite kläder jag hade med mig ner för att få med mig kläder hem. Men det gör ju inget för som sakt ska jag ner om ett år igen.

Jag köpte ett armband också men jag orkar inte lägga ut en bild på det. Det va i guld, så köpte jag lite mer saker men det är hemligt! ;-)


Longklänning - 200 kr. Från Igoihfuybjbvdb bla bla bla, fransk affär.

Kortämnad munkjacka. 300 kr - från Zara.

En kofta 150kr. Kmr inte ihåg vart den va ifrån.

Snygg tröja, fest? 200 kr - H&M

Fest tröjan bakifrån 200kr - H&M

Kort byxor 200kr - kmr inte ihåg ;-)

kort byxor 50 kr - från H&M.

Armbandet kostade 100kr från en ffär med konstigt namn.
Kommer mer bilder på mina väskor (när jag köpt dom) Och plånboken (när jag köpt den) Och alla smycken jag ska köpa (när jag köpt dom)
Måste köpa nått till Samuel och Fredrik. AMANDA SÄG INGET TILL DOM!!!

puss&hej <3

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0