Övergiven, rädd och ensam!

2011-08-25 ★ 15:24:27
Ja skoldagen idag då, själv! Vill aldrig mer tillbaka! Ni fattar inte vad jag har varit med om. Visst jag pratade med några men alla är redan indelade i grupper så det är dom och Sofia. Lärarna pratar med mig hela tiden och frågar varför jag är ensam, Jag vettefan!! Det är väl inte jag som ska tränga mig in, kan inte folk se när man är ensam och vara snälla och prata med en?!
På lunchen gick jag ner till Mamma och jobbade lite, hängde ut smycken. Sen gick vi och åt på café paus. Kycklingsallad blev det, tillbaka till skolan och ha samhällskunskap. Sen gick jag hem.
Men ska väl inte behöva gå en från skolan med en klump i halsen gråtfärdig? Asså jag hoppas verkligen det blir bättre. Trodde mitt minska problem skulle vara att hitta kompisar men det blev mitt största. Och nej jag överdriver inte, och ni som har varit med om det vet vad jag menar.
Är båda arg, ledsen och jävligt irriterad på samma gång!






Kommentarer
Postat av: ja du vet

Sofia du är inte övergiven. Och tränga sig på lite är vad man måste när man är ny! Du är ju en tuff tjej annars va det nu med ! :) Du vet att jag inte trivs i Kristinehamn.. Och det är läskigt för mig med ! Med en ny stad ny klass, leva själv och va utan dig !:( Men det som inte dödar oss gör oss bara starkare. Det löser sig gumman ♥ Imorgon ska jag ju va med igen.. Och btw nu vet du hur halva grundskolan och typ hela 7,an kändes för mig, jag tog mig igenom det för att ja vet att allt går göra bättre, jag förendrade hela mitt liv till nått bättre och nu ska jag gå vidare mot nått jag inte vet, det enda jag är säker på att det är just det jag behöver..bl.a studiero.. Älskar dig hjärtat och det löser sig !♥

2011-08-25 @ 18:02:34
URL: http://Zaraghasse.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0