Länsning i Gaderoben!

2011-08-19 ★ 21:22:18

Idag åkte jag, Amanda, Mamma, Fredrik, Samuel och Mormor till karlstad för SHOPPING och IKEA! Shopping passade bäst för mig, dock hade jag inte pengar i plånboken men en mamma bredvid mig. Så ett par blå jeans blev det! Skit snygga! Det vart en hel dag i karlstad, kom hem vid halv 6. Så 7 timmar borta i storstaden!
Men när jag kom hem bestämde jag mig för att länsa gaderoben! Så ut med alla kläder på golvet och börja leta vad jag vill ha och vad jag inte vill ha. Halva gaderoben försvann. Men Amanda fyndade lite snygga saker som jag inte ville ha. Eller jo.. Hon tog ett par av mina kilklack och en leopard färgad kofta. Tog lite bilder på gaderoben som ni får se. Förlåt för dålig uppdatering men jag ska bli bättre, har haft så fullt upp!










Imorgon ska jag ta en bättre bild på båda gaderoben och rummat. Brukar inte ha så stökigt så tack!

puss&hej ♥


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0