Kommer hem lagomt brun & blond!

2011-08-12 ★ 22:37:51
Lite brunare har jag blivit i ansiktet och lite mindre i håret!
Precis som jag ville med resan. Ska slinga hået några gånger till när jag kommer hem så blir det bra sen! Vill ju inte tappa allt på riktigt!
Imrogon kommer jag hem 3 och då blir det direkt ut till stugan. Jobbigt men gött!
Tänke visa en bild på hur brun jag har blivit så ni blir lite avensjuka! ;-)
Och håret såklart! :-)


Håret! Vill ha det lite blondare dock!

YEAH! kän på den, jag solade lite iaf! :-D

puss&hej <3

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Tjena, du komenterade min blogg innan och undrade om du visste hur man gjorde en videoblogg ? :)

2011-08-12 @ 22:54:33
URL: http://sandrissplace.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0