Ett livstecken!

2011-08-07 ★ 14:17:05
Jag lever, så nu vet ni. Det är bara 6 dagar kvar i spanien!!
Idag kommer AC och imorgon ska vi in till stan. Handla och köpa brända mandlar! Nathis vill till Habaneras igen, men jag kan inte shoppa så mycket för jag har massa presentar att köpa. Undrar hur jag ska få med mig allt hem. Det undrar jag verkligen. Jag lånar Lottas dator så jag kan skriva med ÅÄÖ!!
Sen ska vi bada, jag har andvänt undervattens kameran för första gången så när jag kommer hem så får ni snygga bilder på Sofia & Nathalie under vattnet. Ska nog gå till standen varje dag nu i veckan så jag blir brun!! Jag och nathis ska få upp AC på bananen också. (alltså den i vattnet!!)



Fin bild, tack!!
puss&hej <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej

2011-08-08 @ 01:43:31
URL: http://rebbisen.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Bli DAGENS BLOGG hos mig :D

(Väljer 3 vinnare!!)

Gilla min blogg på facebook och ha större chans att vinna! Lycka till.

2011-08-08 @ 19:24:20
URL: http://nathalienyren.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0