Dagens.

2011-08-13 ★ 00:15:40

DAGENS VILL HA: Mer breezer.
DAGENS KLÄDSEL: Ljus blå shorts, brunt linne och brunkofta från Zara.
DAGENS FRISYR: ner släppt
DAGENS LÅT: Timbuktu - resten av ditt liv.
DAGENS PLANER: Komma hem välbehållen och inte va för trött!
DAGENS SAKNAD: Smilla & Hadji Baradji!
DAGENS DUMMASTE: Alla cp videos...
DAGENS MISSLYCKANDE: Mitt svanhopp!
DAGENS DROG
: Breezer

DAGENS KÖP: ingen än så länge.
DAGENS GODIS: fingrar med Aioli!
DAGENS HUMÖR: ÖVERTRÖTT! :-D
DAGENS CITAT: David, david jag står vid din säng!
DAGENS ROLIGASTE: Lotta!


Min sjukt vackra häst!
Hadji Baradji

puss&hej <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Just nu har jag frågestund på min blogg, så det vore jätte roligt ifall du ville slänga in en fråga!



http://missjonssononly.blogg.se/2011/august/gor-ett-nytt-forsok.html



Ps, fin blogg!



Kram<3

2011-08-14 @ 10:48:03
URL: http://missjonssononly.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0