Borta bra hem hemma bäst!

2011-08-14 ★ 14:22:51
Nu sitter jag hos pappa. Non är här, hon är trevlig men dom pratar om att föda bort så jag koppöar upp mig till er och gör ett inlägg ist. Håret är jättefint nu. Ska nog inte göra något med det än på ett tag. Men tills nästa sommar ska jag vara blond för då ska Will och George ner med oss! :-D
Igår när jag kom hem så åkte jag direkt till stugan, hem idag och göra iordning mig. Gick till Nathalie och hämtade nyckeln och låste huset.
Ska sova hos Pappa idag med Amanda. Vill ha popcorn. YEAH!!!!!


Det är ljusare egenkligen.

bjuder! :-P 

Dårliga bilder, kan ladda upp lite bättre sen när jag går hem och hämtar grejer Fick ta dom här med webb kameran så dom blev rätt mörka.

puss&hej <3

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0